مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1391/5/21 10:41
نویسنده : ماماني
234 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

ديشب از جلوي خونمون هيات عزاداري رد ميشد من مليكا رو بردم تو بالكن و بغلش كردم تا بتونه قشنگ ببينه بعد مدتي مليكا گفت مامان منو بذار پايين و  به سمت اتاقش رفت گفتم كجا ميري ماماني گفت ميخوام برم پفك بخورم وقتي برگشتم پيشش گفتم كجا رفتي دخترم گفت مامان من خيلي ناراحت ميشم آخه امام علي با بچه ها مهربون بودن قربونت برم دخترم كه با همه كوچيكيت خيلي چيزها رو درك ميكني كاش بذاري هميشه قلبت هميشه همينطور صاف و بي آلايش و مهربون بمونه

امشب شب قدره يه فرصت ملاقات ديگه راز و نيازاتون قبول

هرجای دنیایی دلم اونجاست

من کعبمو دور تو میسازم

من پشت کردم به همه دنیا

تا رو به تو سجاده بندازم

هر روز حسم تازه تر میشه

غرق تو میشم بلکه دریاشم

بیزارم از اینکه تمام عمر

از روی عادت عاشقت باشم

گاهی پرستیدن عبادت نیست

با اینکه سر رو مهر میزاری

گاهی برای دیدن عشقت

باید سر از رو مهر برداری

یک عمر هر دردی به من دادی

حس میکنم عین نیازم بود

جایی که افتادم به پای تو

زیباترین جای نمازم بود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرشام
28 مرداد 91 10:32
ماشالله به این گل دختر
خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید
http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php



حتما