مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/1/22 9:38
نویسنده : ماماني
201 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

جمعه تولد بابايي بود صبح كه بابايي از خونه رفت بيرون من به مليكا گفتم امروز تولد باباييه بريم براش كيك بخريم اما يادت باشه نميخوام بابايي متوجه بشه بعد كه بعد از ظهر مهمونا اومدن كيك رو ميارم تا بابايي يه دفعه خوشحال شه

خلاصه من و مليكا رفتيم كيك خريديم شمع انتخاب كرديم و اومديم خونه من كيك رو گذاشتم تو يخچال به مليكا گفتم برو شمع رو تو اتاقت قايم كن تا عصر

طرفهاي ساعت ۱۱ بابايي زنگ زد كه ببينه چيزي نياز داريم بخره يا نه مليكا گوشي رو برداشت و بعد از سلام گفت بابا جون من و مامان رفتيم برات كيك تولد خريديم با شمع كيك و شمع رو قايم كرديم تا تو نبينيشون

حالا منو مي بيني وارفتم همه نقشه هام رو اين كوچولو نقش برآب كرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)