مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1389/10/27 10:56
نویسنده : ماماني
248 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

اي مليكاي شيطون من ديروز تو خونه عمه كلي آتيش سوزوندي دفتر خاله رو برداشتي ميوه هاي روي ميز رو جمع كردي گذاشتي تو پلاستيك و كلي شيطوني ديگه  وقتي هم دعوات مي كنم ميگي تو مامان دعواوو هستي آخه عزيز دلم خونه عمه من خجالت مي كشم وسايلشون رو خراب كني

راستي كلي هم رقصيدي ازون رقصهاي مسخره بازيت كه من عاشقشم

آخر شب انقدر مادرجون باهات بازي كرد كه تا اومدي تو ماشين خوابت برد گفتي برات آهنگ سروش رو بذارم ميدوني كدومشون رو؟ بين ما يه عالمه راه درازه دل من بايد با اين دوري بسازه

عاشق اين آهنگي آهنگ به نصفه هاش نرسيده بود كه خوابيدي و تو خونه كه بابا بغلت كرد و آورد گذاشت سرجات تا صبح لالا كردي ايشالا همه شبهاي زندگيت تا ابد ستاره بارون باشه گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آزي
27 دی 89 10:54