مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/4/21 13:51
نویسنده : ماماني
206 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

بالاخره جشن تولد 4 سالگي دخمل نازمون رو هم برگزار كرديم شكر خدا همه چيز به خوبي پيش رفت و به مليكامون واقعا خوش گذشت مخصوصا كه كلي اسباب بازي جديد كادو گرفت كيكي هم كه بابا و پدرجون براش انتخاب كردند يه كيك سفيد بود كه روش  عكس دوتا جوجو داشت و پايينش هم سبزه بود مليكا طاقت نياورد و انگشتش رو كرد تو سبزه ها.  يه عروسك خرگوشي از عمه مرجان كادو گرفت كه تقريبا اندازه خودشه لبخندديشب بهش گفتم اين عروسك رو بغل كن و باهاش بخواببغل دختركمون اولش گفت باشه و خرگوش رو با خودش برد تورختخوابش منم از خستگي رفتم و روي تخت خوابيدم بعد از 5 دقيقه ديدم مليكا اومد و عروسك رو سرجای باباش خوابوند و گفت اين بياد جاي بابا بخوابه بابا هم بياد پيش من بخوابه تا من بغلش كنم و بخوابم زبانمژهنیشخند

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بهار
18 تیر 90 14:25
تولدت مبارک ملیکا جون

خیلی خیلی مبارک
راستی هم اسم دختر منم هستی
خوشحال میشم به ملیکای من هم سر بزنی
هزار تا بوس


ممنون عزيزم حتما


راستي اگه ميشه آدرستون رو بذاريد به مليكاي ناز شما هم سر بزنم آخه وقتي رو قسمت سايت ميرم چيزي نمياره