مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/6/20 9:52
نویسنده : ماماني
214 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

مليكا جونم منو ببخش اين روزها خيلي بي حوصله ام تنگي نفس چند روزيه بدجوري امونم رو بريده هرموقع كه مياي پيشم منو بي حوصله مي بيني و بعد آروم ميگي باشه مامان جون من ميرم بازيم رو مي كنم دلم خيلي اين موقع ها مي گيره تا عصر كه تو اداره ام تو خونه هم اين كم حوصلگي و مريضي نميذاره وقت بيشتري بهت بدم منو ببخش دخترم دعا كن تا حالم زودي خوب شه و بيشتر به تو دختر نازم برسم

عمه اينا هم  اومدن راستي هما خيلي ناز شده نه؟ آدم دلش مي خواد بخورتش تو كه نسبت بهش چنان احساس بزرگتري مي كني كه من خنده ام ميگيره با اينكه فقط دو سال ازش بزرگتري اما خيلي با احتياط بهش دست مي زني . جمعه بابا همه شما بچه ها رو برد سرزمين عجايب وقتي ساعت 11 شب برگشتيد هيچ نشوني از خستگي نداشتي حسابي شاد و سرحال بودي و من واقعا خوشحال شدم و مشكل خودم يادم رفت وقتي ديدم انقدر روحيه ات عوض شده كاش من و بابا بيشتر وقت داشتيم تا بيشتر به تو دختر ناز برسيم اما كار زياد و دست تنها بودنمون تو تهران واقعا بهمون فرصت نميده مليكا جونم من واقعا آرزوم اينه كه تو و همه كوچولو ها هميشه سالم باشيد و لبهاتون هميشه پر خنده باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کيانا
21 شهریور 90 13:12
سلام عزيزم....انشاا...زود زود خوب بشي وهميشه سرحال باشي.... مليکا جونم چه خانومي شده واسه خودش...عکسش خيلي زيباست يه حالتي توي صورتش داره که زيباترش کرده...ميبوسمت


ممنون گلم كياناي نازم رو از طرف من ببوس
مامان کیانا
25 شهریور 90 19:06
خدا مامان دلسوزی مثل تورو برای ملیکای نازم حفظ کنه که اینقدر دل پاک ومهربونی....از راه دور میبوسمت وفقط میتونم بگم:
این نیز بگذرد....جمله ای که وقتی بی حوصله ودلتنگم با خودم تکرار میکنم


ممنون عزيزم خوشحالم كه دوست خوبي مثل تو دارم مي بوسمت