مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/7/23 13:59
نویسنده : ماماني
346 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

عزيزم اين روزها حسابي خونمون به هم ريخته شده آخه داريم خونه رو اساسي رنگ مي كنيم و براي اينكه بوي رنگ اذيتمون نكنه قراره از امروز بريم خونه عمه و دايي خداييش يه هفته دور بودن از خونه خيلي سخته اما خب چاره اي نيست و بايد مزاحم عمه اينا بشيم هرچند كه مي دونم به تو بد نمي گذره چون عاشق مهموني هستي

 

niniweblog.com

مي خوام اتاق تورو صورتي كنم خودت مي گي كه يه برچسب بزرگ سيندرلا تو اتاقت بچسبونيم حقيقتش اصلا دوست ندارم به ديوار از اين شكلك ها بچسبونم اما شايد به خاطر تو اين كار رو بكنم مي دوني دلم نمي خواد اين چيزهاي كوچولو و ساده برات بشه آرزو

دخترم دوران بچگي ماها با تو خيلي فرق داشت اون موقع اين همه جنس چيني تو بازار نبود اون موقع يه جعبه مداد رنگي برامون كلي ارزش داشت نه مثل حالا كه انواع و اقسامشون رو ميشه با قيمت ارزون گرفت يادمه خيلي دلم از اين عروسكهايي مي خواست كه وقتي پستونكش رو درمياورديم گريه مي كرد اما نشد كه صاحبش بشم تا اينكه سالها بعد خاله كه 8 سال از من كوچيكتر بود صاحب اون عروسك شد اون موقع ديگه بچه نبودم يه دختر نوجوون بودم كه ديگه به عروسك بازي فكر نمي كردم اما هنوز هم مي تونم لذت اولين بار بغل كردن عروسك گريه كن خاله رو با اون لباس بافتني زرد خوشرنگش  با همه وجودم حس كنم حتي الان هم كه دارم مي نويسم با همه وجودم نرمي اون عروسك رو تو بغلم حس مي كنم  هرچند كه من اون دوران رو دوست دارم چون حس مي كنم باعث شد ياد بگيريم قدر داشته هامون رو بدونيم اما با اين وجود دلم مي خواد هرچي رو كه دوست داشتي تو سنش به دست بياري اگه الان عكس سيندرلا تو اتاقت برات لذت بخشه مي خوام اين حس خوب رو همين الان درك كني همين الان كه دوستش داري 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کيانا
24 مهر 90 7:53
آفرين به مامان فهميده مليکاي نازم......الهي هميشه خونتون سرشار از رنگهاي شاد زندگي باشه


ممنون دوست خوبم
نگين
26 مهر 90 16:10
سلام
خوشحال ميشم كه به منم سري بزنيد


حتما خانومي
بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:30
سلام گلم آپم به خونه منم بیا__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..


حتما
star
2 آبان 90 16:22
akhey naziiiiiii shitsa ro migi


آره يادش بخير