مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/9/29 15:15
نویسنده : ماماني
235 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

ديروز عصر من و مليكا باهم صحبتي كرديم كه در نوع خودش جالب بود

-مليكا: ماماني وقتي ما هي زندگي كنيم زندگي كنيم بعدش چي ميشه

_من: عزيزم همه آدمها بعدش ميرن پيش خدا يه دنياي ديگه هست كه خيلي از اينجا قشنگتره هممون يه روز ميريم به اون دنياي قشنگ

-مليكا: آخه من دوست ندارم

_من: دختركم ايشالا هزارسال زنده باشي اما هممون يه روزي ميريم پيش فرشته ها

_مليكا: پس شما بريد من ميرم با عمه مريم زندگي ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهار(مامانی شهراد)
30 آذر 90 18:02
شب يلدا شد و ميلاد خوش ايزد مهر / زايش نور از اين ظلمت تاريک سپهر شب يلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشي دلداه عشق شب يلدايتان پرستاره و پر خاطره باد
جغله کوچولو
1 دی 90 0:31
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 15:52
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم


سلام عزيزم حتما ميام
جغله کوچولو
3 دی 90 23:28
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
star
10 دی 90 0:03
منم با ملیکا میرم پیش عمه مریم اینا پس


خواهش ميكنم خونه خودتونه