مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1389/11/17 14:11
نویسنده : ماماني
205 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

مليكاي نازم تازگيها خيلي بامزه شده و حرفهاي بامزه اي ميزنه ديروز داشت راه ميرفت به بابايي گفتم چه دختر نازي داريم نه؟

يه دفعه مليكا برگشت و گفت : من؟ من نازم

گفتم آره ماماني كلي ذوق كرد و خوشحال شد دخترم

راستي ۱۳ اسفند تو مهدكودك جشن سال نو دارند و دخمل منم قراره ديكلمه داشته باشه از ماهم دعوت كردن بريم ميخوام اون بلوز سفيد عروسك دار كه مادرجون براش گرفته رو با شلوار صورتيه پاش كنم اميدوارم تموم زندگي دخترم پراز جشنهاي خاطره انگيز باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه جونl
30 بهمن 90 8:45
سلام ملیکا جون عزیز خاله چقدر شما نازی خاله به مامان بگو از طرف من و فاطمه جون شما را یه بوس محکم بکنه
چون هم خوشگلی و هم شیرین زبون


مرسي عزيزم