مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1392/1/18 12:01
نویسنده : ماماني
311 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

اول از همه سال نو رو به همه شما دوستها خوبم تبريك ميگم و اميدوارم سال 92 براي همه مردم سرزمينم سالي سرشار از سلامتي عشق و بركت باشه

دختر خوبم روزهاي آخر سال 91 براي ما روزهاي سختي بود اما خلاصه به خير گذشت و وقتي جواب منفي آزمايشت رو گرفتيم با خوشحالي و سبكبالي رفتيم رشت تا سال جديد رو كنار مادرجون و پدرجون و خاله شروع كنيم اما فكر ميكنم فشارهاي عصبي و استرسي كه بهم وارد شده بود حسابي منو ضعيف كرده بود كه همون روز 30 اسفند حسابي افتادم به مريضي يه آنفولانزاي بد و دردناك با بدن درد و تهوع خلاصه متاسفانه مدتي كه رشت بوديم من همش مريض بودم و بعد چند روز طبق برنامه ريزي قبلي رفتيم شهسوار ويلاي عمه مرجان، من با توجه به مريضي و ضعفم همش تو خونه بودم اما تو و بابا با عمه هات و مخصوصا سارا و هما كلي بيرون رفتيد و همين كه شما خوشحال بوديد براي من كافي بود

خلاصه اون روزهاي سخت هم تموم شدو دوباره تو رفتي مهد و ما اومديم اداره اما اين چيزها به براي هزارمين بار به من نشون داد هيچ چيزي توي اين دنيا با سلامتي قابل مقايسه نيست

ناراحت نيستم چرا توي تعطيلات مريض بودم بلكه خدا رو شكر ميگم كه بهم توان و قدرت دوباره داد. و يه بار ديگه قدر سلامتيمون رو ميدونم

بازم دعا ميكنم سال جديد سالي سرشار از سلامتي براي همه باشه و خدا همه مريض ها رو با دستهاي قدرتمند خودش شفا بده آمين.

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
18 فروردین 92 13:31
سلام ما دوباره اومدیمالبته با یکم نغییر پیشمون بیا دوست قدیمی


سلام عزيزم حتما
مامان ملیکا کوچولو
21 فروردین 92 11:18
سلام مامانی مهربون.ممنونم که پیش ما اومدین. پست قبلی رو خوندم ناراحت شدم.پست بعدیشو خوندم خوشحال شدمالهی ملیکای ناز خاله راحله همیشه سلامت باشه وشاد زیر سایه حق تعالی. ببوسید روی ماهشو.


مرسي عزيزم ايشالا مليكاي خوشگل شما هم هميشه سلامت باشه
مامان کيانا
21 فروردین 92 11:37
سلامممممممممممممممممم.....دوستاي خوب ما.....عزيزاي دلمون...واي چقدر خوشحالم که خوب وسلامتيد...خدارو شکر....مخصوصا مليکاي سوارکار من....قربونش برم.....
ديدي ماماني...دخملت قويتر از اونيه که فکرشو ميکني....


مرسي خاله مهربون، براي مليكا دعا كنين كه ديگه عفونت نگيره والا مجبوريم ازش عكس رنگي مثانه بگيريم
مامان ملیکا کوچولو
24 فروردین 92 22:24
سلام ملیکای گلم.مرسی اومدی پیش ما. درپناه حق باشی عزیز دلم. نازدخترخاله.


مرسي خاله مهربون
مامان ملیکا کوچولو
20 اردیبهشت 92 0:47
عزیز خاله. دلم واست تنگ شده. مامانیش بیا اپ کن دیگه قربون گل دختری که هم اسم دخترمی عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
31 اردیبهشت 92 2:22
ملیکا جون خالهدلم برات تنگ شده. الهی شادو سلامت باشی عزیزم