مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1389/12/7 10:24
نویسنده : ماماني
203 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

امروز ميخوام فقط از خداي بزرگم تشكر كنم

خداي مهربوني كه طعم عشق رو به من چشوند و منو لايق اين عاشقي دونست

پدر ومادري مهربون دارم كه باوجود پراز عشقشون اولين بارقه هاي محبت رو در قلبم روشن كردند و وجودم رو با عشقشون نوراني كردند  همسري فهميده و مهربون دارم كه در محبت و مهربونيش كوچكترين شكي ندارم و حالا اين فرشته كوچولو كه هديه خدا به منه بازهم جلوه ديگه اي از عشق خدايي رو به من نشون ميده وقتي دستهاي كوچولوش رو دور گردنم حلقه ميكنه و صورتم رو بوسه باران ميكنه وقتي با اون لبهاي كوچولوش ميگه مامان دوست دارم اشك تو چشام جمع ميشه و به ياد ميارم خداي بزرگ جلوه اي از عشق بي نهايت خودش رو به ما آدمها داده تا با خودمون به اين دنيا بياريم اما افسوس كه در گير و دار زندگي يه گوشه جاش ميذاريم و يادمون ميره اين نور الهي چقدر با ارزشه

خداي من عشق تو بالاترين و با ارزشترين عشقهاست مارو از محبت خودت هيچوقت محروم نكن آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)