مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/5/19 10:29
نویسنده : ماماني
224 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

دختركم اين شعر بسيار زيبا رو به ياد ماه رمضون امسال تو وبلاگت ميذارم هرچند كه خيلي زوده كه بتوني معني اين شعرها رو درك كني اما مطمئنم سالها بعد با خوندش اشك توچشمات جمع ميشه و ميتوني لذت واقعي اين مهموني رو درك كني ميذارمش براي فرداي تو

منم مثل تو مات این قصه ام تو هم مثل من امشبو دعوتی

            درست تو همین ساعت و ثانیه

           سزاوار زیباترین رحمتی

   تو این حس وحال عجیب و غریب

     دو تا بال میخوای که رو شونته

 تو از هر مسیری بری میرسی

    تو از هر دری بگذری خونته

   از این سفره هامعجزه  دور نیست

   ببین دست دنیا تو دست منه

 دعا میکنم تا اجابت بشه

     دعا میکنم چون دلم روشنه

      من از عشق بارون به دریا زدم

 به بارون و به آسمون دعوتیم

              چه مهمونی با شکوهی شده

       تو این لحظه هایی که هم صحبتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)