مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/5/24 13:57
نویسنده : ماماني
198 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

مليكاي نازم دلم ميخواد ساعتها بشينم و بازي كردنت رو نگاه كنم هرچند كه تو اصلا دوست نداري و تا مي بيني كه من حواسم به تو هستش ميگي دارم بازي ميكنم مامان ميشه شما نگام نكني اما من عاشق بازيهاتم تو دنياي كودكانه ات لباس تن عروسكهات ميكني دعواشون ميكني غذا ميدي بهشون دستشويي ميبريشون در نهايت بغلشون مي كني و مي گي قوبونت برم قوبونت برم

چقدر دنياي شما بچه ها ساده و معصومانه است هيچ چيز پيچيده اي توش نيست همه چيزش واضح و روشن و دوست داشتنيه

تموم سفره افطار رو تو برام ميچيني و اجازه نميدي غير از چايي كه داغه چيزي رو خودم يا بابايي بياريم سر سفره

عاشق سريال سه دونگ سه دونگي و حتي تكرارش رو هم نگاه ميكني تو تبليغ ها هم تبليغ پوشك ماما رو دوست داري و با تبليغ برنج آوازه برامون ميرقصي و كلي ما رو ميخندوني

دختركم تو عشق من وبابايي هستي ايشالا خدا همه ني ني ها رو سلامت نگه داره دختر ناز ما رو هم زير سايه لطف خودش سلامت حفظ كنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بهار(مامانی شهراد)
24 مرداد 90 14:20
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم


سلام حتما ميايم عزيزم