مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/7/10 10:20
نویسنده : ماماني
190 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

دختر نازم هفته پيش برات هفته خوبي بود از شنبه تا چهارشنبه مادرجون و پدرجون پيشت بودند چهارشنبه و پنج شنبه هم كه خاله اومد جمعه هم كه ناهار خونه عمه بوديم تو هم كه عاشق مهموني هستي كلي كيف كردي

خدارو شكر پيش دبستاني رو دوست داري و هر روز با اشتياق و رغبت ميري و من از اين موضوع خوشحالم كاردستي ها و نقاشي هاي مهدت رو بهمون دادند و من و بابا فوري قايمشون كرديم تا ايشالا وقتي بزرگ شدي از ديدنشون لذت ببري و الا اگه الان بهت بديم در چشم به هم زدني با قيچي ريز ريز ميشن و چيزي ازشون باقي نميمونه

مامان جون از دست اين تابت دلم ميخواد موهام رو بكنم تا مي بيني من و بابايي كاري نداريم مارو مجبور مي كني تابت بديم اي دختر شيطون بلاي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کيانا
11 مهر 90 8:47
خداروشکر که همه چيز بروفق مرادتونه...الهي هميشه خوش باشيد...دوتا بوس از طرف منو کيانا


ممنونم هم از شما هم ازكيانا خوشگله