مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/11/23 14:00
نویسنده : ماماني
252 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

هفته پيش يه همايش تو اراك داشتم كه با مليكا و باباش رفتيم و اينجوري شد كه كلي به هر سه تامون خوش گذشت سفر خيلي خوبي بود ضمن اينكه مليكا هم نشون داد كه حسابي بزرگ شده و اصلا شيطوني و اذيت نكرد متاسفانه اين روزها خيلي خيلي سرم شلوغه و اصلا فرصت نمي كنم تا چيز جديدي تو وبلاگ دختركم بنويسم الانم از فرصت نهار و نماز بين كلاسهاي اداره استفاده كردم و گفتم بعد مدتها يه سر به وبلاگ دختركم بزنم چندتا عكس هم كه تو اراك از دخترم گرفتم و چند تا عكس جديد مهدش رو بذارم و بدوم برم كلاس خب ديگه آخر ساله و كلي كار كه بايد تا آخر سال تمومش كنم

واي عكس ها هم كه كج شد اما حيف كه وقت ندارم درستش كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بهار(مامانی شهراد)
25 بهمن 90 16:47
ماشاالله این خانوم خانوما روز به روز خوشگتلر میشه کاش یه پسر بزرگ داشتم


مرسي عزيزم من كه همين پسر كوچولوي نازتم كلي قبول دارم
مامان کیانا
28 بهمن 90 8:57
سلام عزیزم...انشاا...در کنارهم سلامت وشاد باشید....واقعا خسته نباشی از امتحان وهمایش و....عکسای ملیکای گلم نشون میده که چقدر خانوم شده...ببوسش


ممنون گلم كياناي ملوسم رو ببوس
مامان فاطمه جونl
6 اسفند 90 15:24
سلام ملیکا جون خیلی خوشگلی خاله به مامان و بابا تبریک میگم به خاطر داشتن همچین دختر خوشگل و دلسوز که اصلا مامان و بابا را اذیت نکردهضمنا من شما را لینک کردم البته با اجازه و خوشحال میشم که با فاطمه ی من هم دوست بشی عزیزم


ممنون مليكا هم از دوستي با دختر نازي مثل فاطمه جون خوشحال ميشه
افسانه
10 اسفند 90 23:03
سلام عالیه