مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/12/27 8:17
نویسنده : ماماني
242 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

اين آخرين پست سال 90 تو وبلاگ دخترمه خدارو شكر مي كنم كه به ما فرصت ديدن يه بهار ديگه رو داد از خداي مهربون متشكرم كه سال 90 رو برامون سال خوبي قرار داد و اميدوارم سال 91 براي همه مردم سرزمينم سال پر از شادي سلامتي و موفقيت باشه

به اميد خدا امروز بعد از ساعت كار اداري ميريم رشت خودم كه ديگه دلم براي ديدن خونوادم يه ذره شده و از خدا ممنونم كه بازهم به من اين فرصت رو داد مليكا هم كه ديگه شور و ذوقش معلومه و با اينكه عاشق مهدشه امروز صبح نميرفت  مهد و ميگفت شما كه گفتي ميريم رشت 

قراره يه چند روزي رشت بمونيم و بعد هم بريم شهسوار پيش عمه مرجان اينا بعدشم برگرديم تهران سركار و زندگيمون در هر صورت اميدوارم سال جديد سالي پراز موفقيتهاي جديد و شاديهاي جديد براي همه باشه

پيشاپيش سال نو رو از طرف خودم و مليكا به همه دوستهاي خوب و همراهم تبريك ميگم و اميدوارم يكي از بهترين سالهاي زندگيتون پيش روتون باشه عيدتون مبارك   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

afshin
27 اسفند 90 20:55
نوروز ... یادگار دین زرتشت ، مهر کوروش ، جام جمشید ، تیر آرش ، عشق بابک بر همه ایرانیان و پارسي گويان فرخنده باد . خداوند نگهدار سرزمينمان باد .
فاطمه جون
28 اسفند 90 9:31
سلام مامان ملیکا جان من هم سال خوب و پر از شادی و نیکبختی برای شما و خانوادت آرزومندم انشاالله سال خوبی داشته باشین ، سفر بی خطر امیدوارم به همتون خوش بگذره به جای من هم از زیبایی های رشت لذت ببرین سفید برفی منو ببوس


ممنون عزيزم منم متقابلا برات سال خوبي رو آرزومندم