مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/12/14 13:13
نویسنده : ماماني
232 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

جمعه جشن مليكا بود واقعا عالي بود هركدوم از فرشته هاي كوچولوي مهد يه جوري شيرين و جذاب برنامشون رو اجرا كردند خيلي دلم ميخواست فرصت داشتم و عكسها رو ميريختم رو كامپيوتر و اينجا ميذاشتم اما متاسفانه طبق روال هفته هاي اخير شديدا با كمبود وقت مواجه هستم فقط گفتم يه چند خطي بنويسم تا خاطره اين روز قشنگ بمونه

اول از همه يه گروه از بچه ها اومدند و چند آيه از قرآن كريم با معنيشون خوندند و شعري راجع به بهار بعد نوبت گروه مليكا اينا بود تا شعر پرندگان رو بخونند مليكا نقش طاووس رو داشت

پرهام قشنگ و خوشگله نقاشي من مشگله پرام رو باز مي كنم اين همه ناز مي كنم

بعد از چند اجراي زيبا از بچه هاي پيش دبستاني دو نوبت برنامه كوچولو ها بود كه واقعا دوست داشتني بود بچه اي كه وسط سن زد زير گريه كوچولويي كه رفت تو بغل مربيش و ني ني هايي كه شعر يادشون مي رفت

دفعه بعد كه نوبت پيش دبستاني 1 بود مليكا و دوستش صبا يه ديكلمه خيلي قشنگ اجرا كردند و بعد رفتند تو گروه سرود و شعر خورشيد خانوم رو خوندند

خورشيد خانم گيسو طلا بيا پايين ازون بالا كجا ميري كجا ميري؟...............

آخرين برنامه گروه دخترم هم نمايش گرگم و گله ميبرم بود كه پسرا گرگ بودند و دخترها هم بع بعي

خلاصه ديدن اين همه فرشته كوچولو يه جا واقعا قشنگ و دوست داشتني بود

ايشالا اگه فرصت كنم ميام و چندتا عكس هم ميذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان کيانا
16 اسفند 90 12:34
خدارو شکر که بهتون خوش گذشته...از خدا ميخوام هميشه شاد باشيد


ممنون خانومي
Star
23 اسفند 90 23:29
جای من خالی بود حیف که فرداش رسیدم تهران
مامان کيانا
24 اسفند 90 13:02
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
فاطمه جون
26 اسفند 90 19:51
آخی نازی چقدر تو این لحظه ها قلب مامانا تاپ تاپ واسه گلاشون میزنه و واقعا لذت می برن انشا الله خاله همیشه باعث خوشحالی پدر و مادرت بشی مامان ملیکا از طرف من و فاطمه خانم حتما ملیکا جونو دو تا بوس محکم بکنین
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 12:30
سلام عزیزم سال نو مبارک دختر من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه برید و امتیاز 5 رو بدهید یادتون نره قول میدم چند لحظه بیشتر وقتتون رو نگیره http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6