مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1392/4/19 22:41
نویسنده : ماماني
247 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای هستی بخش

دخترم در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ

از دستان من تا لمس نگاه آسمانی تو آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم

در این خانگی ترین آسمان بی انتها

فرشته کوچولوی من تولد 6 سالگیت که همزمان با شروع ماه مهمونی خدا شده رو بهت تبریک میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ملیکا
21 تیر 92 17:40
سلام.من ملیکا هستم.یه خواهشی از شما داشتم:برای پستاتون عنوان بزارین.
اگه نمی دونین بهتون یاد می دم.راستی ملیکا جون تک فرزنده؟خیلی خوشگله خدا براتون حفظش کنه.ملیکا دوست داریم
ملیکا دوست داریم

چشم سعی میکنم یادم باشه آره تک فرزنده ممنون عزیزم از لطفت

star
22 تیر 92 23:28
الهی صد ساله شه نه 120 ساله شه نه 120 سال کمه همیشه زنده باشه.
عکسی که داره نماز میخونه خیلییی حس خوبی بهم داد.
تو عکس دومم خیلی شبیه خانم گوگوشه هاخیلی نازه


مرسی خاله جون
میترا
25 تیر 92 12:45
ای جانم خاله قربونت بره تولدت مبارک عزیز دلم.امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه گلم


ممنون خاله میترای عزیزم
لیلا
27 تیر 92 10:38
الهی فدات شم خانم خوشگله نمازتونم قبول باشه



سلام
آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده..
خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد.

از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.

مرسی عزیزم حتما
شبنم
14 مرداد 92 15:29
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر