مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/2/14 12:50
نویسنده : ماماني
218 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

مليكاي ناز من قلبش پر از مهربونيه ديروز كه از سركار برگشتم خونه كلي باهاش با حيووناي باغ وحشش بازي كردم مليكا وسط بازي همش بوسم ميكرد و مي گفت مرسي مامان جون كه باهام بازي مي كنيقلب

وقتي بازيمون تموم شد بهش گفتم مامان جون اسباب بازيهات رو جمع كن بهم مي گه ماماني من كه مدرسه نميرم عقلم نميرسه بايد جمعشون كنم شما برام جمع كننیشخندنیشخندشيطونك منو مي بينيد؟

خلاصه شب موقع خوابم كلي بغلم كرد و فكر كنم 20-30 باري ازم پرسيد كه دوستش دارم يا نه؟

آخه مامان جون من و بابايي عاشقتيم اينم پرسيدن داره؟؟؟بغلبغلماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان عسل
14 اردیبهشت 90 13:31
خدا دختر گلتونو حفظ کنه انشاا... هميشه سالم و شاد باشه


ممنون عزيزم ايشالا خدا گل شما رو هم براتون نگه داره مرسي كه سر زديد