مليكامليكا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

مليكاي ناز ما

بدون عنوان

1390/3/24 16:47
نویسنده : ماماني
191 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي هستي بخش

عزيزكم تازگيها روزي چند بار ازم مي پرسي مامان من دخترم يا پسر؟ و من ميگم دخملي دخمل ناز خودم گاهي وقتها كه باهات شوخي ميكنم ميگم فكر كنم پسري اما تو ناراحت ميشي و ميگي ماماني شوخي نكن و دوباره سوالت رو مي پرسي نميدونم چرا برات اين موضوع جالب شده حتما اقتضاي سنته ديگه عزيزم بعد ميگي دست آرمين(از همكلاسي هاي مهدكودكت) مو داره اما دست من نداره چون من دخترم اون پسر برام جالبه انگار داري خودتو بهتر مي شناسي

گاهي وقتها هم كه ميخوام بهت شكر كردن رو ياد بدم سرم رو بالا مي گيرم و ميگم خدايا شكرت اين فرشته كوچولو رو به من دادي تو اين كارم رو دوست داري و گاهي بهم ميگي ماماني از خدا جون تشكر كن كه منو بهت داده

مامانم من دوست دارم با كارهام بهت عشق محبت شكرگزاري و قدرداني رو ياد بدم اميدوارم موفق بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)